آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

یه روز خوب میاد

چند روز بود که خیلی حالم بد بود ، همش چیزای کوچیک باعث میشد خیلی بهم بریزم ، خیلیم درد داشتم ، جدیدن استخونای شونه ام درد میگیره ، انگار که داره فشرده میشه ، ولی الان خوبم حتا کلاسای آمادگی نجات غریقم رو هم میرم ، دیروز اولین جلسه بعد یه ماه رفتم ، متاسفانه آب رفت تو گوشم ، اگه تا امشب خوب نشه میرم دکتر ، تجربه ی بدی داشتم از عفونت گوش

همه ی اینا .... همه ی این ..... داره عمیق تر توی گوشتم حک میکنه که هیچی نمیمونه .... همه چی تغییر میکنه

پ ن : یادم رفت بگم دارم میرم کلاس یوگا

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 13:50 http://m-z2016.blogsky.com/

من تا حالا استخر نرفتم تو عمرم ولی تو رودخانه شنا کردم

من بر عکس

مجتبی چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 08:23 http://m-z2016.blogsky.com/

هروقت میری شنا گوشی بزارگوش

هر گوشی امتحان کردم درومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد