آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

خشم

بعد از 16 روز که از طریق سایت ، کارت رمز برای ثبت نام در آزمون نظام مهندسی خریداری کردم و رمز به من نداد و 65 هزار تومن پولم به حسابم بر نگشت و در طول این 16 روز دو برابر این مبلغ هزینه تلفن دادم تا پول به حسابم برگرده ، امروز از شدت عصبانیت و بعد از اینکه صد نفر تلفن قطع کردن و هزار نفر که بر نداشتن و اشغال زدن تو دلم آرزو کردم کل ساختمانشون آتیش بگیره و همشون بمیرن . به این فکر می کردم که لازم نیست کسی به این مملکت حمله کنه ، احتیاجی نیست کسی دشمن این ملت باشه ، فقط چند سال دیگه اگه به همین روند ادامه بدیم چیزی از ما باقی نمیمونه ، همش از هم کینه داریم ، به راحتی و تو روز روشن می دزدیم و خوشحالیم ، از راننده تاکسی گرفته تا متصدی پاسخگویی به من که پولم دزدیده شده ، من از همه راننده های تاکسی و همه ی کارمندای بانک و از همه پلیسا و حالا از همه کسایی که برای نظام مهندسی کار میکنن بدم میاد ، چون دستم به جایی نمیرسه ، چون میتونن در حقم ظلم کنن و کسی نباشه که بگه نکن . احتیاجی نیست کسی بهمون حمله کنه ، ما تا چند سال دیگه یا از شدت کینه همدیگه رو میکشیم یا خودمون دق می کنیم و میمیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد