آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است
آبان

آبان

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

دندون عقل

 دیشب دندون عقلمو کشیدم ! اینجور که من از یه جستجوی ساده فهمیدم دلیل اینکه بهش میگن دندون عقل اینکه تو سن 18 سالگی در میاد و این سن به سن بلوغ عقلی معروفه ، وقتی دندون عقل من در اومده من تازه وارد دانشگاه شدم ! برای اولین بار عاشق شدم ! این سن سن عشقم هست انگار ! میتونست اسمش دندون عشق هم باشه . شاید ریشه علمی نداشته باشه این حرفم ولی از دیشب که کشیدمش انگار یه چیزی از من کم شده !

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 14:21 http://m-z2016.blogsky.com/

سلام
راست میگی اون سن ها چقدر خوب البته باید پول داشته باشید برای دخترها خرج بکنی وگرنه هیچکی بهت محل نمیزاره

همه که پولکی نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد